Klachten en tips
Alle medewerkers in de praktijk willen de zorg aan onze patiënten zo goed mogelijk bieden. Het kan zijn dat u niet tevreden bent over de zorg die u gekregen heeft. Als u zich niet goed geholpen voelt, aarzelt u dan niet om dit met één van ons te bespreken. Misverstanden kunnen dan worden opgehelderd en fouten kunnen worden hersteld.
Met onderstaand digitale formulier kunt u ons aanschrijven. Uw bericht wordt behandeld door onze kwaliteitsfunctionaris. Uw bericht wordt geregistreerd, behandeld en uiterlijk 2 weken na ontvangst beantwoord.
Mocht uw klacht niet zijn opgelost, dan kunt u terecht bij de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg. Tel: 088- 0229100 (maandag t/m donderdag tussen 09.00 en 17.00 uur en vrijdag tussen 09.00 en 13.00 uur), of via www.skge.nl.
Voor meer informatie kunt u ook kijken op www.thuisarts.nl/klachten-over-huisarts